Omple amb les teves dades el formulari de contacte, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a info@sagales.com. També pots dirigir-te directament a l'apartat web de les nostres oficines i contactar-hi.
Per a queixes i reclamacions, posem a disposició dels nostres usuaris el telèfon gratuït 900 13 00 14.
Contacta amb nosaltres a través del formulari web, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a mk@sagales.com. També pots dirigir-te a l'apartat web de les nostres oficines i contactar directament amb l'oficina corresponent del teu trajecte. Nosaltres ens encarreguem de revisar el vehicle en finalitzar cada servei. Si trobem l'objecte perdut, l'identifiquem i el conservem durant 6 mesos perquè passis a recollir-lo. Si es tracta de menjar fresc, es llençarà al dia següent. En cas que siguin elements que permetin identificar el propietari, intentem localitzar-lo. La documentació es lliurarà a una dependència pública al cap de cinc dies si ningú no l'ha reclamat.
Amb targeta de crèdit o dèbit Visa i MasterCard.
En els vehicles adaptats per a persones amb mobilitat reduïda, no es permet utilitzar la rampa per a l’accés de cotxets infantils. Per aquest motiu, si no es pot pujar amb el cotxet obert, serà necessari plegar-lo i pujar el nen en braços. Si el cotxet no es pogués plegar, caldrà posar-lo al lloc destinat a les cadires de rodes, sempre que aquest estigui disponible, i posar-hi els frens.
Si a l'autobús no hi ha espai específic per a ubicar cadires de rodes, o l'espai destinat ja està ocupat, el cotxet s’haurà de plegar (recordar que per mesures de seguretat no pot ocupar els passadissos de l’autobús). Si el vehicle disposa d’ella, la millor ubicació per a deixar els cotxets de nadons és la bodega. Tot i així, serà admès el cotxet plegat a bord sempre que per les seves característiques, no suposin un perill per a la resta d’usuaris, és a dir, aquests no poden tenir elements punxants, tallants o perillosos.
Si necessita saber si l'expedició que vol utilitzar està adaptada, o no, només cal que truqui al servei atenció al client (902 13 00 14) o demani informació al número de telèfon que trobarà a l'horari de la línia que vulgui utilitzar.
Pot adquirir els tickets presencialment a les nostres taquilles. O bé, pot realitzar la compra a través del 902 13 00 14 o a través de viatgesplus.com/.
Els bitllets s’han de comprar de forma anticipada.
Pots dirigir-te a l'apartat de "Turisme" i a la secció "Skibus". Pots fer la teva reserva en línia. També pots trucar a Atenció al Client al 902 13 00 14 de dilluns a dissabtes feiners de 8 a 22 h o enviar un correu electrònic a info@viatgesplus.com.
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
Tickets dimarts i dijous a Masella: viatge d’anada i tornada amb autobús + forfet d’esquí + assegurança d’esquí + guia acompanyant. | 47€ |
El lloguer de material d'esquí i snowboard es pot reservar de forma anticipada en el moment de la compra. Aquest lloguer no inclou roba. La roba es pot llogar directament a pistes.
No, no es pot comprar només el forfet d'esquí, ja que els nostres bitllets inclouen: viatge d’anada i tornada amb autobús + forfet d’esquí + assegurança d’esquí + guia acompanyant.
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
És necessari portar en mà el document d’identitat o passaport de tots els components de la reserva per tal que l’assegurança tingui validesa.
En cas que les condicions que hi hagi a l’estació no permetin esquiar, aquell dia, es facilitarà un voucher per al mateix servei un altre dia de la setmana (sempre que tingui la mateixa tarifa) o s’abonarà l’import pagat pel client.
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
El recorregut que fa l’autobús per arribar a les pistes és: Barcelona – Sabadell – Terrassa –Manresa – Túnel del Cadí – La Molina. Cal tenir en compte que la sortida es realitzarà si les condicions meteorològiques i de la carretera ho permeten.
El recorregut que fa l’autobús per arribar a les pistes és: Barcelona – Sabadell – Terrassa – Manresa – Túnel del Cadí – Masella.
Cal tenir en compte que la sortida es realitzarà si les condicions meteorològiques i de la carretera ho permeten.
El recorregut que fa l’autobús per arribar a les pistes és Barcelona – Sabadell – Terrassa – Manresa – Túnel del Cadí – Alp 2500.
Cal tenir en compte que la sortida es realitzarà si les condicions meteorològiques i de la carretera ho permeten.
L’autobús surt a les 16:30h (cal presentar-se 15 min abans de la sortida) des del pàrquing principal de La Molina, al costat del telecabina Alp 2500.
L’hora d’arribada depèn de les condicions del trànsit. Orientativament, l’hora prevista d’arribada a Barcelona és cap a les 19:30h.
L’autobús surt a les 16:30h (cal presentar-se 15 min abans de la sortida) des del pàrquing d’autocars, al costat de la taquilla principal. L’hora d’arribada depèn de les condicions del trànsit. Orientativament, l’hora prevista d’arribada a Barcelona és cap a les 19:30h.
Els joves d’entre 16 i 17 anys que viatgin sols obligatòriament han de portar una autorització signada pels pares o tutors que haurà d’anar acompanyada d'un telèfon de contacte.
L’autobús surt a les 16:30h des del mateix punt d’arribada. L’hora d’arribada depèn de les condicions del trànsit. Orientativament, l’hora prevista d’arribada a Barcelona és cap a les 19:30h.
No, no pots comprar només el seient.
Els menors de 4 anys han de comprar forfait infantil directament a la pista. A través de Viatges Plus podràs comprar el seient de l’autobús.