Omple amb les teves dades el formulari de contacte, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a info@sagales.com. També pots dirigir-te directament a l'apartat web de les nostres oficines i contactar-hi.
Per a queixes i reclamacions, posem a disposició dels nostres usuaris el telèfon gratuït 900 13 00 14.
Contacta amb nosaltres a través del formulari web, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a mk@sagales.com. També pots dirigir-te a l'apartat web de les nostres oficines i contactar directament amb l'oficina corresponent del teu trajecte. Nosaltres ens encarreguem de revisar el vehicle en finalitzar cada servei. Si trobem l'objecte perdut, l'identifiquem i el conservem durant 2 mesos perquè passis a recollir-lo. Si es tracta de menjar fresc, es llençarà al dia següent. En cas que siguin elements que permetin identificar el propietari, intentem localitzar-lo. La documentació es lliurarà a una dependència pública al cap de cinc dies si ningú no l'ha reclamat.
Amb targeta de crèdit o dèbit Visa i MasterCard.
En els vehicles adaptats per a persones amb mobilitat reduïda, no es permet utilitzar la rampa per a l’accés de cotxets infantils. Per aquest motiu, si no es pot pujar amb el cotxet obert, serà necessari plegar-lo i pujar el nen en braços. Si el cotxet no es pogués plegar, caldrà posar-lo al lloc destinat a les cadires de rodes, sempre que aquest estigui disponible, i posar-hi els frens.
Si a l'autobús no hi ha espai específic per a ubicar cadires de rodes, o l'espai destinat ja està ocupat, el cotxet s’haurà de plegar (recordar que per mesures de seguretat no pot ocupar els passadissos de l’autobús). Si el vehicle disposa d’ella, la millor ubicació per a deixar els cotxets de nadons és la bodega. Tot i així, serà admès el cotxet plegat a bord sempre que per les seves característiques, no suposin un perill per a la resta d’usuaris, és a dir, aquests no poden tenir elements punxants, tallants o perillosos.
Si necessita saber si l'expedició que vol utilitzar està adaptada, o no, només cal que truqui al servei atenció al client (902 13 00 14) o demani informació al número de telèfon que trobarà a l'horari de la línia que vulgui utilitzar.
Tickets dimarts i dijous a Masella: viatge d’anada i tornada amb autobús + forfet d’esquí + assegurança d’esquí + guia acompanyant. | 47€ |