Omple amb les teves dades el formulari de contacte, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a info@sagales.com. També pots dirigir-te directament a l'apartat web de les nostres oficines i contactar-hi.
Per a queixes i reclamacions, posem a disposició dels nostres usuaris el telèfon gratuït 900 13 00 14.
Contacta amb nosaltres a través del formulari web, truca al 902 13 00 14 o envia un correu electrònic a mk@sagales.com. També pots dirigir-te a l'apartat web de les nostres oficines i contactar directament amb l'oficina corresponent del teu trajecte. Nosaltres ens encarreguem de revisar el vehicle en finalitzar cada servei.
El passatger serà l'únic responsable dels embalums de mà que porti i, en conseqüència, responsable dels danys que aquests puguin patir mentre es trobin a bord del vehicle. A tals efectes, s'entendrà per embalums: l'equipatge demà, motxilles, bosses, mòbils, tauletes, portàtils, MP3, i altres objectes que el passatger porti dins de l'autobús. L'empresa de transport no es fa responsable de la deterioració dels objectes que es trobin a bord o altres objectes no confiats a la seva custodia.
Amb targeta de crèdit o dèbit Visa i MasterCard o mitjançant Bizum.
Sí, es permet l’accés de cotxets infantils. Si no es pot pujar amb el cotxet obert, serà necessari plegar-lo i pujar el nen en braços. Si el cotxet no es pogués plegar, caldrà posar-lo al lloc destinat a les cadires de rodes, sempre que aquest estigui disponible, i posar-hi els frens.
Si a l'autobús no hi ha espai específic per a ubicar cadires de rodes, o l'espai destinat ja està ocupat, el cotxet s’haurà de plegar (recordeu que, per mesures de seguretat, no pot ocupar els passadissos de l’autobús). Si el vehicle disposa d’ella, la millor ubicació per a deixar els cotxets de nadons és la bodega. Tot i així, seran admesos els cotxets plegats a bord sempre que per les seves característiques, no suposin un perill per a la resta d’usuaris, és a dir, aquests no poden tenir elements punxants, tallants o perillosos.
Pot adquirir els tickets presencialment a les nostres taquilles. O bé, pot realitzar la compra a través del 902 13 00 14 o a través de viatgesplus.com/.
Els bitllets s’han de comprar de forma anticipada.
Has d'adreçar-te a la web de Viatges Plus i a la secció "Excursions" trobaràs tota l'oferta de neu. També pots fer la compra a través de l'app de Sagalés (disponible per a iOS i Android), adreçant-te a la secció del menú principal: "Sortides d'oci".
Addicionalment, pots fer la compra de forma presencial a qualsevol de les nostres taquilles (consulta on estan ubicades aquí) o trucant al 902 13 00 14.
Els bitllets s'han de comprar de forma anticipada.
El bitllet inclou el viatge d’anada i tornada amb autobús + forfet d’esquí + assegurança per accident d’esquí + guia acompanyant.
El SkiBus a La Molina, l'SkiBus a Masella i l'Alp 2500 SkiBus també ofereixen l'opció de llogar el material d'esquí o snowboard amb antelació (sense incloure roba) i un pícnic amb un entrepà calent + beguda (Masella) o un pícnic amb un entrepà + aigua + fruita o cafè (La Molina).
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Tickets dimarts i dijous a Masella: viatge d’anada i tornada amb autobús + forfet d’esquí + assegurança d’esquí + guia acompanyant. | 47€ |
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació als següents enllaços:
Pots consultar tota la informació al següent enllaç.
El recorregut que fa l’autobús per arribar a les pistes és: Barcelona – Sabadell – Terrassa – Manresa – Túnel del Cadí – La Molina. Cal tenir en compte que la sortida es realitzarà si les condicions meteorològiques i de la carretera ho permeten.
El recorregut que fa l’autobús per arribar a les pistes és: Barcelona – Sabadell – Terrassa – Manresa – Túnel del Cadí – Masella.
Cal tenir en compte que la sortida es realitzarà si les condicions meteorològiques i de la carretera ho permeten.
El recorregut que fa l’autobús per arribar a les pistes és Barcelona – Sabadell – Terrassa – Manresa – Túnel del Cadí – Alp 2500.
Cal tenir en compte que la sortida es realitzarà si les condicions meteorològiques i de la carretera ho permeten.
L'autobús surt a les 16:30h (cal presentar-se 15 min abans de la sortida) des de la pista llarga de La Molina.
L’hora d’arribada depèn de les condicions del trànsit. Orientativament, l’hora prevista d’arribada a Barcelona és cap a les 19:30h.
L’autobús surt a les 16:30h (cal presentar-se 15 min abans de la sortida) des del pàrquing d’autocars, al costat de la taquilla principal.
L’hora d’arribada depèn de les condicions del trànsit. Orientativament, l’hora prevista d’arribada a Barcelona és cap a les 19:30h.
L’autobús surt a les 16:30h (cal presentar-se 15 min abans de la sortida) des de la pista llarga de La Molina els dimecres, divendres, dissabtes i diumenges i des del pàrquing d'autocars de Masella els dimarts i dijous.
L’hora d’arribada depèn de les condicions del trànsit. Orientativament, l’hora prevista d’arribada a Barcelona és cap a les 19:30h.
En cas que les condicions que hi hagi a l’estació no permetin esquiar, aquell dia, es facilitarà un voucher per al mateix servei un altre dia de la setmana (sempre que tingui la mateixa tarifa) o s’abonarà l’import pagat pel client.
És important ser puntual per gaudir al màxim d'un dia de neu, tant per sortir cap a pistes com per la tornada. Sempre hem d'estar 15 minuts abans de l'hora prevista de sortida i tornada per garantir la puntualitat. Totes les persones que arribin tard, hauran de fer el trajecte pels seus mitjans.
És necessari portar en mà el document d’identitat o passaport de tots els components de la reserva per tal que l’assegurança tingui validesa.
Els joves d’entre 16 i 17 anys que viatgin sols obligatòriament han de portar una autorització signada pels pares o tutors que haurà d’anar acompanyada d'un telèfon de contacte.
El lloguer de material d'esquí i snowboard es pot reservar de forma anticipada en el moment de la compra. Aquest lloguer no inclou roba. La roba es pot llogar directament a pistes.
El lloguer de material inclou esquís o taula de snowboard, botes, pals i casc.
No, no pots comprar només el seient.
No, no es pot comprar només el forfet d'esquí, ja que els nostres bitllets inclouen: viatge d’anada i tornada amb autobús + forfet d’esquí + assegurança per accident d’esquí + guia acompanyant.
Els menors de 4 anys han de comprar forfait infantil directament a la pista. A través de Viatges Plus podràs comprar el seient de l’autobús.
No, nosaltres lloguem tot l'equip, en el cas que necessitis només unes botes hauràs de llogar-ho directament a les pistes.